مدیرکل روابط عمومی وزارت کشور:روابط عمومی استانداری یزد جزو برترینهای وزارت کشور است

مدیرکل روابط عمومی وزارت کشور گفت: روابط عمومی استانداری یزد، جزو برترینهای وزارت کشور است.

"مهدی آذر مکان" یکشنبه شب در پایان سفر کاری خود به استان یزد در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی استانداری یزد، ضمن تقدیر و تشکر از مدیر و مجموعه روابط عمومی استانداری یزد و فرمانداریهای استان یزد، فعالیتهای گسترده روابط عمومی استانداری یزد را ستود.

وی همچنین با اشاره به اهمیت کار روابط عمومی دستگاه ها در شهرستانها به ویژه فرمانداریها افزود: روابط عمومیهای ادارات و نهادها در شهرستانها، در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم دشمنان قرار دارند.

آذر مکان ادامه داد: در دولت نهم و دهم، مرکز کارها و فعالیتها از پایتخت به شهرستانها منتقل شد و هم اکنون شاهد آنیم که کشور ما به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: دشمنان به دنبال سیاه نمایی علیه این اقدامات هستند، بنابراین روابط عمومیهای مستقر در شهرستانها، وظیفه سنگینی در مقابله با جنگ نرم و سیاه نمائی دشمنان دارند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت کشور، با تاکید بر ضرورت تقویت روابط عمومی فرمانداریها، خاطرنشان ساخت: بحمدالله با پیگیریهای روابط عمومی استانداری یزد، روابط عمومی فرمانداریهای استان یزد تقویت شده است.

این مقام مسئول همچنین از پیگیری اداره کل روابط عمومی وزارت کشور برای برگزاری جشنواره روابط عمومی استانداریهای سراسر کشور، خبر داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا